• تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ | کد خبر : 49335
  • داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
    داخلی سازی قطعات خدمات پس از فروش رخش خودرو
    دیبا: داخلی سازی قطعات خدمات پس از فروش رخش خودرومدیر عامل شرکت رخش سرویس گفت: این شرکت در بیست و هفتمین نمایشگاه صنعت خودرو تبریز حضور یافت و قطعات و فیلتر های رونمایی شده مورد استقبال بود.

    به گزارش دیباخبر به نقل از شهر بورس، مدیرعامل شرکت رخش سرویس گفت: این شرکت با هدف عرضه توانمندی‌های خود در زمینه داخلی سازی قطعات و لوازم مربوط به خدمات پس از فروش خودروهای رخش خودرو دیزل در بیست و هفتمین نمایشگاه صنعت خودرو تبریز حضور یافته است.

     

    موسوی اظهار کرد: قطعات و فیلترهای ساخت داخل توسط شرکت رخش سرویس، در این نمایشگاه رونمایی شده و مورد استقبال رانندگان رخش خودرو دیزل با برند kamaz واقع شد.

    وی افزود: شرکت رخش سرویس متولی خدمات پس از فروش محصولات شرکت رخش خودرو بوده و تلاش دارد تا با داخلی سازی قطعات و لوازم در عین مقرون به صرفه بودن، شرکت را از وابسته بودن خارج کند.

     

    مدیر عامل رخش سرویس افزود: مقرون به صرفه نمودن خدمات و سرویس های دوره ای محصولات تولیدی شرکت کاماز روسیه ضمن حفظ کیفیت بالای آن از اولویت های این شرکت می باشد.

     

    موسوی ادامه داد: این شرکت در حال همکاری با شرکت های معتبر تولید کننده روغن موتور و انواع فیلتر های مصرفی بود و در ادامه این روند افزایش ضریب داخلی سازی قطعات پرمصرف و مهم خودرو مانند لنت ترمز و قطعات بدنه در برنامه این شرکت قرار دارد.

    داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
    دیبا خبر پر از خبر اطلاعات تبریز اطلاعات تبریز اطلاعات تبریز اطلاعات تبریز اطلاعات تبریز