• تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ | کد خبر : 50517
  • داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
    فضای انس با نماز و قرآن را در مدارس تقویت شده است
    دیبا: رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی گفت: فضای انس با نماز و قرآن را در مدارس تقویت شده است.

    به گزارش دیباخبر به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، احمد محمودزاده، دوم بهمن ماه در جشن فرشته‌ها در مصلی اعظم تبریز با بیان اینکه انس با قرآن و اقامه نماز باید از همین سن تکلیف با همکاری اولیا و مربیان و معلمان در جزو برنامه‌ها قرار داده شود، گفت: خوشبختانه در سایه توجهات جدی وزارت آموزش و پرورش در دولت سیزدهم، شاهد تقویت این فضا در مدارس هستیم.

     

    وی در ادامه با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب به دانش‌آموزان، اظهار کرد: شما دانش‌آموزان می‌توانید با تحصیل به جریان پرشتاب علم و فناوری کمک کرده و باید در کنار تحصیل به تهذیب، یعنی سلامت معنوی و فکری نیز توجه کنید.

     

    وی متذکر شد: دانش‌آموزان باید توصیه‌های رهبری را سرلوحه قرار داده و با تغذیه فکری سالم و خوب به این توصیه‌ها جامه عمل بپوشانند.

     

    رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی و معاون وزیر آموزش و پرورش در پایان با قدردانی از عوامل برگزاری جشن ۵۰۰۰ نفری فرشته‌ها در تبریز، بیان کرد: برگزاری این جشن، کار بسیار خوبی بود و از تمامی عوامل، مدیران نواحی و علما جهت برگزاری این جشن بزرگ و باشکوه، قدردانی می‌کنیم.

     

    انتهای پیام

    داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
    دیبا خبر پر از خبر اطلاعات تبریز اطلاعات تبریز اطلاعات تبریز اطلاعات تبریز اطلاعات تبریز