• تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ | کد خبر : 50449
  • داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
    اجرای طرح جامع آموزش ایمنی در بیمارستان های تبریز «گامی به سوی ایمنی» است
    دیبا: مدیر عامل سازمان آتش نشانی و ایمنی تبریز از تداوم اجرای جامع آموزشی بیمارستان های تبریز توسط اداره آموزش این سازمان خبر داد.

    به گزارش دیباخبر به نقل از خبر روز ، سعید صالح نیا مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز با اشاره به اهمیت رویکرد این سازمان برای تداوم آموزش علمی و عملی در مراکز درمانی گفت:آموزش کادر مراکز درمانی به دلیل وجود شرایط کاری خاص، نیازمند ارایه آموزش عمومی ایمنی و خاص محیط درمانی است که با بهره مندی از مربیان ایمنی سازمان در حال انجام است.

    وی ادامه داد: برنامه جامع آموزشی این سازمان در بیمارستان ها شامل آموزش علمی دانش ایمنی مرتبط و آشنایی بیشتر با انواع خطرات احتمالی و نحوه پیشگیری از وقوع حوادث و شکل صحیح مقابله با آن است.

    مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز افزود:

    آموزش عملی در این کارگاه های آموزشی،شناخت و بکارگیری مناسب تجهیزات اطفاء حریق و به ویژه کپسول های اطفاء حریق است که برنامه آموزش ایمنی مناسبی برای کسب دانش و تجربه شرکت کنندگان است.

    وی یاد آور شد: شرکت کنندگان در این دوره های آموزشی با دانش اصول و مبانی حریق آشنا و اطلاعات جامع و کافی در حوزه ایمنی کسب می کنند.

     

    مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز در خاتمه، فعالیت مستمر اداره آموزش را در برگزاری کارگاه های مختلف ایمنی بیمارستان های تبریز ستود و تداوم و اجرای کلاس های آموزشی دوره های پیشرفته مراکز درمانی را «گامی به سوی ایمنی دانست»./انتهای پیام

    داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
    دیبا خبر پر از خبر اطلاعات تبریز اطلاعات تبریز اطلاعات تبریز اطلاعات تبریز اطلاعات تبریز