• تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ | کد خبر : 50107
  • داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
    دستگیری سارق دکل‌های مخابراتی در اهر و کشف محموله ماهی قاچاق در مرند
    دیبا: فرماندهان انتظامی اهر و مرند از دستگیری سارق دکل های مخابراتی و همچنین کشف محموله ماهی قاچاق در این شهرستان ها خبر دادند.

    به گزارش دیباخبر به نقل از ایرنا، سرهنگ قدرت آقاپور روز سه شنبه با تشریح خبر دستگیری سارق دکل های مخابراتی در اهر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت تجهیزات دکل های مخابراتی در شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

     

    وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با انجام اقدامات تخصصی پلیسی موفق شدند سارق حرفه ای غیر بومی را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی وی را دستگیر کنند.

     

    آقاپور اضافه کرد: متهم در تحقیقات و بازجویی های تخصصی صورت گرفته به ۱۹ فقره سرقت تجهیزات دکل های مخابراتی از شهرستان اعتراف کرد و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

     

    فرمانده انتظامی شهرستان اهر همچنین از شهروندان درخواست کرد ضمن توجه به هشدارهای پلیس، هر گونه تردد مشکوک افراد ناشناس را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

    کشف محموله ۲ تنی ماهی قاچاق در مرند

     

    فرمانده انتظامی مرند هم از کشف ۲ تن ماهی قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ عباسی مرند در حین گشت زنی به‌ یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

     

    سرهنگ علی اسدیان افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو نیسان که بدون هرگونه مجوز بهداشتی و حمل بود ۲ تن ماهی کشف کردند که برابر اعلام نظریه کارشناس دامپزشکی، ماهی ها از نوع کپور بودند و قابلیت استفاده خوراکی نداشتند.

     

    وی ارزش ریالی ماهی های قاچاق را ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد.

     

    فرمانده انتظامی شهرستان مرند افزود: در این ارتباط یک نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

    داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
    دیبا خبر پر از خبر اطلاعات تبریز اطلاعات تبریز اطلاعات تبریز اطلاعات تبریز اطلاعات تبریز