• تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ | کد خبر : 49597
  • داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
    موفقیت دانش آموزان هشترودی در اولین جشنواره نوآوری و فناوری رینوفست
    دیبا:با پایان یافتن نمایشگاه فناوری و نوآوری ربع رشیدی و نتایج مسابقات اولین فستیوال دانش آموزی رینوفست ، دانش آموزان هشترودی در این نمایشگاه خوش درخشیدند.

    به گزارش دیباخبر به نقل از رکنا از هشترود ؛ مدیر آموزش و پرورش هشترود در تشریح این خبر گفت:با اعلام نتایج برترین های نمایشگاه ربع رشیدی و نمایشگاه دانش آموزی رینوفست، دانش آموزان هشترودی در این جشنواره خوش درخشیدند و در این راستا ،ابوالفضل خسروی از دبیرستان نمونه دولتی شهید سید احمد موسوی، مقام اول نمایشگاه دستاوردهای فناورانه، امیر مهدی حاجوی از دبیرستان خوارزمی،مقام سوم مسابقات هدایت پهباد و امیر حسین مروتی از دبیرستان آیت الله خامنه ای مقام دوم مسابقات برنامه نویسی پایتون اولین جشنواره نوآوری و فناوری رینوفست را به خود اختصاص دادند.

     

    گفتنی است : نمایشگاه فناوری و نوآوری ربع رشیدی و اولین جشنواره نوآوری دانش آموزی رینوفست با شرکت دانش آموزان استان آذربایجان شرقی و پژوهش گران سراسر کشور ، آذرماه ۱۴۰۲ در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار شد.

     

    مدیر آموزش و پرورش هشترود در پی کسب موفقیت دانش آموزان هشترودی در اولین جشنواره فناوری و نوآوری رینوفست پیام تبریکی صادر کرد.

     

    متن پیام جعفر بصیری به شرح زیر است:

     

    بنام خدا

     

    با سلام و احترام

     

    توفیقات چشمگیر دانش آموزان ؛ ابوالفضل خسروی ؛ امیر حسین مروتی ؛ امیر مهدی حاجوی در رقابتهای رینوفست ؛بسی مایه خوشحالی و مباهات گردید.

     

    این موفقیت را حضور این عزیزان و خانواده های محترم و اساتید و مربیان و کلیه دست اندر کاران ؛ خصوصا به مدیر پژوهش سرای دانش آموزی پروفسورهشترودی ،تبریک و تهنیت عرض مینمایم.

     

    این توفیقات نشان از نبوغ و استعداد سرشار نوجوانان و جوانان مان هست که با اندک توجه و برنامه ریزی ؛میتوانند توانایی خود را به منصه ظهور برسانند و بی شک سایر دانش آموزان شرکت کننده نیز با تلاش بیشتر خواهند توانست به این موفقیت دست یابند .

     

    امید است با برنامه ریزی و اثر گذاری بیشتر در فرصتهای آتی از لحاظ کمی و کیفی شاهد درخشش و موفقیت‌های بیشتر این عزیزان باشیم.

     

    داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
    دیبا خبر پر از خبر اطلاعات تبریز اطلاعات تبریز اطلاعات تبریز اطلاعات تبریز اطلاعات تبریز