• تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۴ مهر ۱۴۰۲ | کد خبر : 49247
  • داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
    حکومت‌های منطقه برای دستیابی به امنیت پایدار به دنبال برادری با همدیگر باشند
    دیبا: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: حکومت های منطقه برای دستیابی به امنیت پایدار به دنبال برادری با همدیگر، ملت های مسلمان و جریانات مقاومت باشند.

     

    به گزارش دیباخبر به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین «محمدعلی آل هاشم»، در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مهمانان کنفرانس وحدت و مسوولان نظام در سالروز ولادیت پیامبر (ص) مبنی بر اینکه «رژیم غاصب صهیونیستی رفتنی است و دولت هایی که به سراغ قمار عادی سازی با این رژیم رفته اند روی اسب بازنده شرط بسته اند»، افزود: با دل بستن به رژیم صهیونیستی نه تنها مشکل کشورها حل نمی شود بلکه درد و رنج دوچندانی برای آن ها ایجاد می شود.

     

    وی با تاکید بر اینکه ارتباط و اتصال با دشمنان اسلام و مسلمین که ناتوانی آن ها به اثبات رسیده است، حاصلی برای دولت های منطقه ندارد، اظهار کرد: رژیم غاصب صهیونیستی بی‌ثبات‌ترین دولت طول عمر خود را تجربه می‌کند به طوری که این رژیم غاصب از سال ۲۰۰۶ در هیچ جنگی پیروز نشده و هر هفته تجمعات اعتراضی بزرگ در داخل سرزمین اشغالی شکل می گیرد و جریان مقاومت هیمنه و اقتدار خود را دور تا دور رژیم صهیونیستی گسترانده است.

     

    کم اعتنایی به آموزش و پرورش موجب بروز شرایط بغرنج در این مجموعه شده است

     

    امام جمعه تبریز با اشاره به کمبود چند ۱۰ هزار نفری معلم در آموزش و پرورش، گفت: آموزش و پرورش از منظر رهبری رکن اصلی تحول در آینده کشور است اما به علت کم اعتنایی به این دستگاه شرایط بغرنجی در این مجموعه به وجود آمده است.

     

    حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، با بیان اینکه این وضعیت مربوط به امروز نیست بلکه در طول دولت های گذشته به این مجموعه کوتاهی شده است، ادامه داد: با نگاه مقطعی و کوتاه مدت نمی‌توان مسایل اساسی و ریشه‌ای را جبران کرد.

     

    وی یادآور شد: باید از آموزش و پرورش، آموزش با کیفیت را مطالبه کرد زیرا به خاطر بی‌توجهی گذشتگان هنوز در اول پله ایستاده‌ایم و باید شرایط تحصیلی عادلانه را برای همه دانش‌آموزان فراهم کرد.

     

    نیروی انتظامی محبوب مردم است

     

    نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی، گفت: یکی از نیازهای اصلی همه جوامع بشری، نظم، انضباط و امنیت است و پلیس یا به عبارتی نیروی انتظامی از نهادهای اصلی دخیل در ایجاد، افزایش و حفظ امنیت است.

     

    حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، با بیان اینکه نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس ۱۳ هزار شهید تقدیم کرده است، افزود: این نیرو همچنینی بیش از ۲۲ هزار جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده و در زمینه های مختلف مبارزه با مواد مخدر، برقراری امنیت مرزها، مبارزه با اشرار، قاچاقچیان و گروهک‌ها فعالیت می کنند.

     

    وی اظهار کرد: نیروی انتظامی محبوب مردم و مورد تکریم آنان است و فرماندهان و مسوولان این نیرو پاسخگوی مردم هستند

    داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
    دیبا خبر پر از خبر اطلاعات تبریز اطلاعات تبریز اطلاعات تبریز اطلاعات تبریز اطلاعات تبریز