• تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ | کد خبر : 48291
  • داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
    رضایت‌سنجی و پاسخگویی از اولویت‌های بیمه سلامت استان
    دیبا: مدیر کل بیمه سلامت آذربایجان‌شرقی، رضایت‌سنجی و پاسخگویی به بیمه‌شدگان را از اولویت‌های بیمه سلامت استان عنوان کرد.

    به گزارش دیباخبر به نقل از روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت آذربایجان‌شرقی، وحید مجیدی در دیدار با حیدر فتح‌زاده؛ معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان برنامه و بودجه استان گفت: در پی ابلاغ رئیس جمهور در سند مطالبات مردمی و تاکید استاندار آذربایجان‌شرقی در آخرین جلسه شورای اداری در سال ۱۴۰۱، مبنی بر تلاش برای جلب رضایت مشتری در ادارات، ما نیز این مهم را همواره سرلوحه کارهای خود قرار داده ایم. وی با تاکید بر ضرورت موضوع رضایت‌سنجی و پاسخگویی به ارباب رجوع افزود: سامانه ۱۶۶۶ به‌صورت ۲۴ ساعته در کل کشور پاسخگوی بیمه‌شدگان است و علاوه بر استقرار کارشناسان، مدیران کل بیمه سلامت در تمامی استان هر دو هفته یک‌بار به صورت مستقیم پاسخگوی ارباب رجوع هستند.

     

    مجیدی اضافه کرد: هم‌چنین مردم می توانند هرگونه پیشنهاد، انتقاد و حتی شکایت خود را در این سامانه و سامانه خدمات شهروندی ثبت کرده و در صورت تمایل در نظرسنجی ها نیز شرکت کنند.

     

    وی اجرای برنامه عملیاتی اداره کل از سال ۹۳ را یکی دیگر از طرح های مهم این مجموعه عنوان کرد و افزود: برنامه عملیاتی اداره کل با حضور مدیران استانی آغاز شده است و هر سال مورد ارزیابی قرار گرفته و با توجه به شرایط روز اصلاح و به‌روز رسانی می شود.

    داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
    دیبا خبر پر از خبر اطلاعات تبریز اطلاعات تبریز اطلاعات تبریز اطلاعات تبریز اطلاعات تبریز