• تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ | کد خبر : 46367
  • داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
    دیدار مشترک مدیران سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز با رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان
    دیبا:در دیدار مشترک مدیران سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز با رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان بر ضرورت همکاری مشترک میان‌بخشی در جهت اثربخشی تلاشهای صورت‌گرفته تاکید شد.

    به گزارش دیباخبر به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، در این نشست که با هدف بررسی ابعاد و اثرات جشن بزرگ روزه اولی ها با حضور ۱۰ هزار نفر از دانش آموزان دختر برگزار شده بود، اظهار داشت: تجربه همکاری های مشترک موجب به میدان آوردن توان و استعداد چند منظوره می شود و باعث موفقیت در برگزاری رویدادهای مختلف خواهد شد.

     

    امیر نصیربیگی افزود: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز با توجه به رسالت خود در همراهی با اقشار و گروه های مختلف اجتماعی که طیفی گسترده را نیز شامل می شود توانسته زمینه ساز رویدادهایی ماندگار شود که بسیاری از آنها علاوه بر یک خاطره جمعی تواسنته اثرات مختلف فرهنگی اجتاعی متعددی را روی مخاطبان بگذارد.

     

    نصیربیگی با قدردانی از مدیران آموزش و پرورش استان و سازمان بسیج دانش آموزی استان، با بیان اینکه این آمادگی در سازمان وجود دارد نسبت به همراهی در برگزاری رویدادهایی چنین همارهی کند خاطر نشان کرد: امید است در سایه تعامل سازنده با همکاران فرهنگی و نیز دستگاه های همراه در این حوزه، رویدادهایی ماندگار را رقم بزنیم.

     

    در ادامه این نشست، حاج آقا سرایی رییس سازمان بسیح دانش آموزی سازمان با قدردانی از همراهی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز در برگزاری جشن بزرگ روزه اولی ها، خاطر نشان کرد: این رویداد با اوجه به بازخوردهایی که از مدارس و دانش آموزان گرفته ایم برنامه ای به مراتب ارزشمند و ماندگار بود و توانست فرهنگ ماه رمضان و روزه گرفتن در اولین سال سن تکلیفی را به شکلی موثر، تداعی کند.

     

    در این دیدار، علیزاده، معاون پژوهشی، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش نیز حضور داشت.

     

     

     

    داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
    دیبا خبر پر از خبر اطلاعات تبریز اطلاعات تبریز اطلاعات تبریز اطلاعات تبریز اطلاعات تبریز