• تاریخ انتشار خبر : پنج شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر : 44956
  • داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
    حضور فرماندار شهرستان در محل ساختمان اداری بنیاد مسکن ورزقان و دیدار با مدیروکارکنان فرماندار شهرستان
    دیبا:حضور فرماندار شهرستان در محل ساختمان اداری بنیاد مسکن ورزقان و دیدار با مدیروکارکنانفرماندار شهرستان

    به گزارش دیباخبر به نقل از بنیاد مسکن آذربایجان شرقی ،آقای مهندس نعمتی در محل ساختمان اداری بنیاد مسکن ورزقان حضوریافته وبا مدیر و پرسنل شعبه دیدا ودرخصوص بررسی امورات مربوط به شهرستان در حوزه کاری بنیاد مسکن به بحث وتبادل نظر پرداخته وآمادگی خودرابرای همکاری با بنیاد مسکن درهمه زمینه های عمرانی اعلام نمودند.

    درابتدای این جلسه مهندس رسول قهرمانیان مدیر بنیاد مسکن شهرستان ورزقان گزارش کلی از عملکرد بنیاد مسکن این شهرستان درزمینه عمرانی و اجرای طرح های متنوع درشهر وروستاهای این شهرستان ارائه نمود وخواستار حمایت بیشتر از فرماندار درهمه زمینه های جانبی شد.

    درادامه این دیدار فرماندار شهرستان ورزقان با اشاره به خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سطح روستاهای استان گفت: این نهاد انقلابی نقش بسزایی در آبادانی و شکوفایی روستاها دارد و امیدواریم این نقش همیشه پررنگ و چشمگیر باقی بماند.

    مهندس نعمتی نیز عنوان کرد: رسالت بنیاد مسکن و اهداف این نهاد همانطور که بنیانگذار جمهوری اسلامی امام راحل(ره) فرمودند رسیدگی به محرومین و محرومیت زدایی بویژه در مناطق روستایی است و ما از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نخواهیم کرد.

    دراین دیدار در خصوص بهسازی روستاهای صعب العبور و همچنین موضوع سهمیه قیر یارانه ای و مشارکت دهیاریها در آسفالت معابر روستاها وسایر مشکلات روستاهای شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

     

    داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
    دیبا خبر پر از خبر اطلاعات تبریز اطلاعات تبریز اطلاعات تبریز اطلاعات تبریز اطلاعات تبریز