• تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر : 40124
  • داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
    اخذ وجه از خانواده‌های معزا در آرامستان‌های تبریز ممنوع است
    دیبا: مدیر عامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز گفت: هرگونه اخذ وجه نقد از خانواده‌های معزا در آرمستان‌های این شهر به خصوص مزارستان وادی رحمت ممنوع است.

    به گزارش دیبا خبر ، فرخ جلالی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران ضمن هشدار نسبت به افزایش سودجویی از شهروندان داغدیده در وادی رحمت تبریز، اظهار داشت: با افرادی که در محوطه آرامستان‌های شهر تبریز نسبت به دریافت وجوه نامتعارف از شهروندان اقدام کنند، برخورد خواهد شد.

    وی افزود: به دنبال شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت برگزاری مراسم ختم و ترحیم، برخی افراد و موسسات غیر مجاز با روش‌های جدید از خانواده‌های داغدیده، مبالغی دریافت می‌کنند که با کلاهبرداری فرقی ندارد.

    جلالی ادامه داد: ارسال بنر تسلیت، ارسال سبد گل به منزل متوفی بدون اطلاع خانواده معزا و دریافت هزینه‌های گزاف، دریافت وجه با ادعای هزینه کرد فعالیت‌های خیریه از جمله اقداماتی است که سودجویان از آلام خانواده‌های داغدیده استفاده کرده و نسبت به دریافت مبالغ خارج از مقررات اقدام می‌کنند.

    وی با تاکید بر این‌که به هیچ عنوان اجازه فعالیت این افراد را در محوطه آرامستان‌های شهر تبریز به ویژه وادی رحمت را نمی‌دهد، یادآور شد: در اقدامی پسندیده برخی از خانواده‌های داغدار، هزینه برگزاری مراسم ختم را به مراکز خیریه، آزادی زندانیان و یا تامین هزینه‌های جهیزیه و درمان بیماران صعب العلاج اختصاص می‌دهند.

    جلالی اضافه کرد: شهروندان در صورت تمایل، مبالغ مورد نظر خود را فقط به موسسات دارای مجوز و خیریه هایی که بنرهای اطلاع رسانی آن در محوطه وادی رحمت نصب می‌شود، پرداخت کرده و از پرداخت وجه بدون دریافت رسید خودداری کنند.

    انتهای پیام/

    داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
    دیبا خبر پر از خبر اطلاعات تبریز اطلاعات تبریز اطلاعات تبریز اطلاعات تبریز اطلاعات تبریز