• تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر : 9715
  • داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
    آیا باید با معده خالی ورزش کنیم؟
    دیبا: بنظر می رسد که وقتی بحث تناسب اندام به میان می آید، باورهای غلط فراوانند. هرگز گرسنه یا با معده خالی به سراغ هیچ نوع تمرینی نروید.

    آیا باید با معده خالی ورزش کنیم؟

    به گزارش دیبا خبر، برخی تحقیقات نشان می دهند که اینکار می تواند برای کالری سوزی، مفید باشد اما تحقیق جدیدی وجود دارد که نشان می دهد اگر با شکم خالی ورزش کنید، می توانید تا ۲۰% توده عضلانی بیشتر نسبت به زمانی که با سوخت کافی تمرین می کردید، بسوزانید. پس باید توجه داشته باشید که عضله، اهمیت زیادی دارد و باید آن را به هر قیمتی حفظ کرد، بخصوص برای خانمها!

    اگر بخواهید توده عضلانی تان را حفظ کنید و یک تمرین هوازی عالی بدون وزنه داشته باشید بهترین کار این است که ۲ تا ۳ ساعت قبل از هر تمرین، یک وعده غذایی بخورید یا ۶۰-۳۰ دقیقه قبل از تمرین از یک میان وعده ۲۰۰ کالری استفاده کنید. اگر به افزایش انرژی بیشتری نیاز دارید نوشیدن آب آلوئه ورای ارگانیک توصیه می شود که نه تنها آبرسان است (که قبل از تمرین به آن نیاز دارید) بلکه حاوی قندهایی است که براحتی هضم می شوند و بدون ایجاد مشکل انرژی تولید می کنند.

    اگر تمرین فرد برای عضله سازی بسیار شدید است یا طولانی تر از ۶۰ دقیقه می باشد، توصیه می شود که یک وعده غذایی کوچک بخورد که عمدتا از پروتئین آسان هضم و کربوهیدراتهای سریع الهضم تشکیل شده باشد.

    انتهای پیام/

    داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
    دیبا خبر پر از خبر اطلاعات تبریز اطلاعات تبریز اطلاعات تبریز اطلاعات تبریز اطلاعات تبریز