• تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر : 44374
  • داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
    مشارکت شهرداری در همایش گرامیداشت روز بیماریهای خاص
    دیبا:مراسم گرامیداشت روز بیماریهای خاص همزمان با فرارسیدن هفته سلامت در جاده سلامت پارک بزرگ ائل گلی برگزار شد.

     

    به گزارش دیبا خبر به نقل از امور ارتباطات اداره کل سلامت شهرداری تبریز، در اولین روز از آغاز هفته سلامت مصادف با ۱۸ اردیبهشت روز بیماریهای خاص مدیرکل سلامت شهرداری تبریز و جمعی از مدیران، متولیان و نهاد های فعال سلامت به همراه گروه کثیری از بیماران خاص در همایش پیاده روی که توسط این اداره کل برگزار شد حضور داشتند.

    در این مراسم محمد حسین حسن زاده مدیر کل سلامت شهرداری بیان نمود: اگر چه این روز بنام روز بیماران خاص نامگذاری گردیده ولی بهترین گزینه در وصف این افراد درنگرش جامع و مناسب سمبل خودساختگی و صبر است.

    وی تصریح نمود: علیرغم اینکه این بیماران شرایط سخت بیماری را سپری میکنند بایستی یقین داشت که این حضور و یکپارچگی در چنین همایش هایی امید و استقامت در جامعه و خانواده را تضمین میکند.

    حسن زاده در خصوص خدمات قابل ارائه شهرداری در حوزه سلامت اذعان داشت: شهرداری تبریز دو بخش سلامت و درمان و آگاهی رسانی و اطلاع رسانی سلامت محور و ارتقا میزان دانش عمومی شهروندان را همواره اولویت خدمت قرار داده و به تبع آن اجرا و یا مشارکت در هر مراسمی که مبتنی بر این موارد باشد را بر خود وظیفه دانسته و تمام و کمال از آن استقبال میکند.

    مدیر کل سلامت شهرداری افزود: سرزنده بودن شهر با تنوع افکار و عقاید و گروهها با مسائل اجتماعی جاری می گردد و بهترین جامعه مدنی مربوط به گروههایی است که با همنوعان وحدت روحیه و رویه و انسجام و حضور در جامعه را به بهترین نحو ممکن عملی میکنند.

    وی در ادامه یادآورشد: دربخش سلامت سازمان های مردم نهاد و خیریه زیادی فعال هستند و باحمایت و نظارت سازمانهای مختلف از جمله دانشگاه علوم پزشکی در بخش سلامت و درمان و سازمان ورزش و جوانان در راستای حمایت از ورزش این بیماران تواناییها و موفقیت این عزیزان را بازتاب میکنند.

    حسن زاده ضمن ابراز امیدواری از نتایج مثبت چنین همایش هایی ابراز نمود: قطعا این مراسم در وحدت و همدلی متولیان سلامت با شهروندان موثر بوده و سبب بسط و تداوم مسایل اجتماعی و رفع نیازهای شهروندان خواهد بود.

    وی در خاتمه ضمن تقدیر از فعالان سلامت به افتتاح نمایشگاه هفته سلامت اشاره نمود و اذعان داشت: نمایشگاه هفته سلامت که با عنوان سلامت ما سیاره ما نامگذاری گردیده با مشارکت و همکاری اداره کل سلامت شهرداری و مرکز بهداشت تبریز از فردا افتتاح گردیده و تا آخر هفته در پارک بزرگ ائل گلی آماده استقبال دوستداران حوزه سلامت و شهروندان خواهد بود.

    بر چسب ها: ,
    داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
    دیبا خبر پر از خبر اطلاعات تبریز اطلاعات تبریز اطلاعات تبریز اطلاعات تبریز اطلاعات تبریز