• تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر : 40025
  • داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
    خدمات تأمین اجتماعی در طول شبانه روز در دسترس مخاطبین است
    دیبا: مدیرکل تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی، از شعبه پنج تبریز و نحوه اطلاع رسانی طرح ۳۰۷۰ در این شعبه بازدید کرد.

    به گزارش دیبا خبر به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، جعفر سمساری، مدیر کل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی، در این بازدید با تأکید بر ضرورت اطلاع رسانی شفاف و دقیق طرح ۳۰۷۰ در جهت بهره مندی حداکثری مخاطبین از این طرح، کاهش بیش از دو سوم مراجعین به واحدهای تابعه و ارائه خدمات برخط در طول شبانه روز را اقدام مهمی دانست که تحولی بزرگ در نحوه خدمت رسانی سازمان تأمین اجتماعی به جامعه گسترده مخاطبین ایجاد خواهد کرد.
    سمساری با اشاره به اینکه اشراف همکاران به خدمات غیرحضوری، لازمه راهنمایی دقیق مخاطبین است، عمق بخشی به این خدمات با احصا و رفع ایرادات و مشکلات احتمالی را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: پایداری سامانه های غیرحضوری و جلب اعتماد مخاطبین، موجب توسعه و گسترش هر چه بیشتر خدمات غیرحضوری خواهد بود.
    وی با اعلام اینکه خدمات سازمان تأمین اجتماعی در حوزه های کارفرمایان، بیمه شدگان و بازنشستگان و مستمری بگیران، تقسیم بندی می شود، اظهار داشت: هر یک از این ذینفعان با ثبت نام در سامانه متمرکز خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی به نشانی es.tamin.ir می توانند از خدمات غیرحضوری بهره مند شوند.

    انتهای پیام/

    داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
    دیبا خبر پر از خبر اطلاعات تبریز اطلاعات تبریز اطلاعات تبریز اطلاعات تبریز اطلاعات تبریز