• تاریخ انتشار خبر : پنج شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 39506
  • داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
    مدیر کل تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی:
    استقرار طرح ۳۰۷۰ در نحوه ارائه خدمات سازمان، تحول آفرین خواهد بود
    دیبا: وبینار آموزشی و توجیهی طرح ۳۰۷۰ با حضور اعضای تیم نظارتی و اطلاع رسانی اداره کل و شعب تابعه استان برگزار شد.

    به گزارش دیبا خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی، جعفر سمساری، مدیر کل تامین اجتماعی استان در این وبینار با بیان اینکه طرح ۳۰۷۰ در نحوه ارایه خدمات سازمان، تحول آفرین خواهد بود، توسعه خدمات الکترونیکی سازمان در راستای کاهش مراجعات حضوری و صرفه جویی در وقت و زمان مراجعین را مورد توجه قرار داده و تصریح کرد در دوشنبه های دیجیتال، هر هفته یک خدمت جدید به صورت الکترونیکی رونمایی می شود که با رونمایی از ۳۰ خدمت غیرحضوری بیش از ۷۰ میلیون بار مراجعه حضوری کاسته خواهد شد.
    مدیرکل تامین اجتماعی استان، با اشاره به اجرای نسخه نویسی الکترونیکی، از حذف دفاتر درمانی کاغذی در آینده نزدیک خبر داده و با بیان اینکه، پیگیری پرونده درمانی بیمه شده، دسترسی به سوابق پژشکی، تسریع پرداخت سهم سازمان به مراکز طرف قرارداد از جمله مزایای این طرح در کنار کاهش تردد درون شهری و صرفه جویی در مصرف کاغذ خواهد بود، اذعان داشت، با تکمیل این طرح، چاپ دفاتر درمانی در واحد‌های تابعه متوقف خواهد شد.
    مدیرکل تامین اجتماعی استان با تأکید بر ضرورت احصای نواقص احتمالی در اجرای خدمات غیرحضوری، مشارکت فعال همکاران در راستای ترویج و معرفی این خدمات به جامعه ذینفعان را خواستار و اذعان داشت، دبیرخانه طرح ۳۰۷۰ مستقر در اداره کل استان و سازمان مرکزی، آماده دریافت پیشنهادات و نکته نظرات همکاران و مخاطبین در راستای ارتقای کیفی این خدمات می باشد.
    رسول عباسی، معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی اداره کل استان نیز در این جلسه، با بیان اینکه توسعه خدمات غیرحضوری با توجه به تنوع و گستره خدمات سازمان، از الزامات ضروری است، استقرار دقیق و شفاف طرح ۳۰۷۰ را مستلزم حضور نیروی انسانی آموزش دیده، با انگیزه و توانمند و نیز اطلاع رسانی جامع دانسته و تصریح کرد، تسلط همکاران به مراحل اجرایی طرح، ضمن پیشبرد برنامه های پیش بینی شده، موجبات رضایت مخاطبین را فراهم خواهد آورد.
    داود صباغی، معاون تعهدات بیمه ای اداره کل استان نیز با اشاره به اینکه تحول دیجیتال، فرصتی تاریخی برای تحول در نحوه خدمت رسانی در سازمان در راستای کاهش بار مراجعات و‌ نیز رعایت پروتکل های بهداشتی است، خاطر نشان کرد، سیاست ترویجی و تشویقی برای بهره مندی آحاد مخاطبین از خدمات غیرحضوری بایستی در اولویت امور قرار گیرد.
    داود صباغی، با بیان اینکه با عملیاتی شدن طرح ۳۰۷۰،  امکان ارایه خدمات حضوری برای خدمات الکترونیکی در شعب وجود نخواهد داشت، رعایت دقیق ضوابط و پروتکل های اجرایی را لازمه تحقق اهداف طرح و ایجاد رضایتمندی مخاطبین اعلام نمود.
    کریم بگلری، با تاکید بر ضرورت توسعه خدمات در شرایط کرونا، نقش تشکلها و نهادهای مدنی در پیشبرد این هدف را حائز اهمیت دانسته و تصریح کرد آموزش کارفرمایان به جهت حضور فعال در این طرح و ترویج موضوع بین بیمه شدگان بسیار حائز اهمیت است.
    در ادامه این جلسه اعضای تیم نطارتی و اطلاع رسانی اداره کل و شعب تابعه، پیشنهادات خویش در راستای توسعه خدمات غیرحضوری و نیز رفع ایرادات شناسایی شده را مطرح نمودند.

    انتهای پیام/

    داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
    دیبا خبر پر از خبر اطلاعات تبریز اطلاعات تبریز اطلاعات تبریز اطلاعات تبریز اطلاعات تبریز