• تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 39235
  • داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
    مرکز تلفن ۲۵۰۰ پاسخگوی سوالات حوزه روابط کار شد
    دیبا: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی از راه‌اندازی مرکز تلفن ۲ هزار و ۵۰۰ مرکز پاسخگویی سوالات مطروحه در حوزه روابط کار خبر داد.

    به گزارش دیبا خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجانشرقی، حسین فتحی اظهار داشت: هم‌زمان با آغاز تعطیلی دو هفته‌ای ستاد مقابله با کرونا، با دستور محمد شریعتمداری وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی زمینه استفاده از مرکز تلفن ۲ هزار و ۵۰۰ صندوق بازنشستگی کشوری برای معاونت روابط کار با هدف پاسخگویی به سوالات جامعه هدف این معاونت تسریع شد.

    وی افزود: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا برای حفظ سلامت جامعه هدف و کاهش مراجعات حضوری به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، زمینه استفاده از مرکز پاسخگویی صندوق بازنشستگی کشوری برای پاسخ به سوالات فنی این معاونت از جمله مراجع حل اختلاف و بیمه بیکاری فراهم شد.

    فتحی خاطرنشان کرد: زیرساخت این مرکز تلفن، فناوری اطلاعات بوده و از روش‌های قدیمی استفاده نشده است.

    انتهای پیام/

    داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
    دیبا خبر پر از خبر اطلاعات تبریز اطلاعات تبریز اطلاعات تبریز اطلاعات تبریز اطلاعات تبریز