• تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر : 30699
  • داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
    راهکارهایی برای هضم بهتر غذا
    دیبا:صبحانه خوردن آغاز متابولیسم بدن در اول هر روز است. فراموش نکنید که می‌خواهید سیستم گوارش‌تان به خوبی کار کند، پس مهم‌ترین وعده غذایی روز را از دست ندهید.

    به گزارش دیبا خبر، توصیه‌های زیادی برای هضم بهتر غذا شده است که در ادامه می آوریم:

    آهسته غذا بخورید

    آهسته غذا خوردن و جویدن صحیح و کامل غذا پیش از بلع، تاثیر زیادی در بهبود عملکرد سیستم گوارش دارد.

    تحرک داشته باشید

    ورزش‌های خاصی برای هضم آسان غذا وجود دارد اما در حالت کلی هر حرکت فیزیکی به هضم غذا کمک می‌کند.

    زیاد غذا نخورید

    مراقب مقدار غذای خود باشید. بدون این‌که توجه کنیم با چه مقدار از غذا سیر می‌شویم عادت داریم کل غذای بشقابمان را تمام کنیم. سعی کنید بشقاب را کامل پر نکنید.

    تا حد امکان از مصرف کنسروها خودداری کنید

    کنسروها دشمن هضم غذا هستند. چیزی که شش ماه در قفسه مغازه مانده بهتر است همان جا بماند.

    هنگام ظهر کمی استراحت کنید

    هنگام ظهر محل کار را ترک کنید و به پاهای خود استراحت دهید.

    به پارک یا فضای سبز اطراف بروید، کفش‌هایتان را در بیاورید و به آسمان نگاه کنید.

    با پاهای برهنه سموم پا راحت تر آزاد می شود و می‌توانید ویتامین D بیشتری هم جذب کنید.

    انتهای پیام/

    داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
    دیبا خبر پر از خبر تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب